Tips Cantik Menggunakan Fashion Denim


Tips Cantik Menggunakan Fashion denimPerkembangan dunia fashion semakin tahun tidak pernah akan mati selalu ada model-model terbaru dari pendesainer walaupun semakin banyaknya model-model terbaru dari busana akan tetapi model fashion denim tidak akan pernah ketinggalan zaman.

bagi anda yang hobi dengan busana ini kami ada sedikit tips buat anda bagaimana membuat tampilan lebih cantik bila memakai kostum ini. Berikut tipsnya:

 

1. Elakkan memilih rona lusuh dan koyak untuk semi formal. Tampil kemas dengan denim biru dipadankan dengan aksesori yang tidak terlalu menonjol.

BACA JUGA:  4 Tips Alami Meringankan Kulit Gelap Pada Lutut dan Siku

2. Pemakaian denim atas denim boleh, tapi pilih perincian atau rona yang berbeza. Lebih menarik jika kamu padankan dengan baju atau seluar berpotongan unik untuk tampil lebih relaks.

 

3. Tahukah anda makin lama usia denim makin tampak bernilai? Jadi, untuk memulakan musim baru, gandingkan denim musim lepas dengan item atau aksesori yang bakal hit musim depan.

4. Untuk gaya yang lebih klasik dan santai, cukup sekadar seluar denim dan kameja-T atau kameja putih. Pointed heels bagi perempuan, dan ankle boot buat lelaki boleh menyuntik elemen seksi tanpa perlu mendedahkan bahagian tubuhmu.